Назва форми |
Завантажено |
Розпочато |
Заповнено |
А. Напрям 4. Анкета для батьків |
220 |
198 |
198 |
А. Напрям 4. Анкета для педагогічних працівників |
43 |
43 |
43 |
А. Напрям 4. Анкета для учня/учениці (віком 14 років і старші) |
109 |
105 |
105 |
А. Напрям 4. Опитувальник для практичного психолога / соціального педагога |
1 |
1 |
1 |
Напрям 4. Опитувальник для заступника керівника закладу освіти |
1 |
1 |
1 |
Напрям 4. Опитувальник для керівника закладу освіти |
1 |
1 |
1 |
Напрям 4. Опитувальник керівника ЗО (у штатному розписі відсутня посада заступника)/завідувача філії |
1 |
||
Напрям 4. Форма вивчення документації |
1 |
1 |
1 |
Напрям 4. Форма спостереження за освітнім середовищем |
1 |
1 |
1 |
Шкала визначення рівня якості освітньої діяльності |
||||
1,0 − 1,65 |
1,66 − 2,65 |
2,66 − 3,59 |
|
|
низький рівень |
рівень, що вимагає покращення |
достатній |
високий |
Напрям 4 Управлінські процеси |
Рівень(число) |
Високий |
Достатній |
ВП |
Низький |
Вимога 4.1. Наявність стратегії розвитку та системи планування діяльності закладу, моніторинг виконання поставлених завдань |
3,042 |
|
Х |
||
Вимога 4.2. Формування відносин довіри, прозорості, дотримання етичних норм |
3,542 |
|
Х |
||
Вимога 4.3. Ефективність кадрової політики та забезпечення можливостей для професійного розвитку педагогічних працівників |
3,583 |
|
Х |
||
Вимога 4.4. Організація освітнього процесу на засадах людиноцентризму, прийняття управлінських рішень на основі конструктивної співпраці учасників освітнього процесу, взаємодії закладу освіти з місцевою громадою |
2,464 |
|
|
Х |
|
Вимога 4.5. Формування та забезпечення реалізації політики академічної доброчесності |
2,688 |
|
Х |